Centrul de Informatică

Versiuni disponibile

Pentru instalarea aplicației Infocertificate urmați pașii din ghidul de instalare. Pentru orice nelămuriri vă rugăm să ne contactați.

Versiuni disponibile

Comandă acum

Prețul unei licențe este

300 Euro + TVA

Fără alte taxe suplimentare de utilizare, actualizările și formularele noi se descarcă GRATUIT!

Descarcă formularul

și trimite-l prin fax sau pe e-mail.

Formulare și documente

Actualizează aplicația cu documentele la zi. Lista completă a formularelor și documentelor se poate consulta mai jos. Urmează instrucțiunile de instalare pentru a preveni incidentele nedorite.

Formulare și documente

Contact Soluții Software

Program de lucru
Luni - Vineri
09:00 - 16:00

Persoană de contact

AleXANDRU BOT
GABRIELA DANCEA

tel: 0364 401.478
fax: 0264 414.121
e-mail: dante@cim.brinel.ro; infocertif@cim.brinel.ro

Infocertificate

Soluție destinată furnizorilor de formare profesională pentru gestiunea documentelor.

InfoCertificate este o aplicaţie destinată furnizorilor de formare profesională uşurând activitatea acestora prin gestionarea activitaţii de secretariat.

Aplicaţia păstrează evidenţa în format electronic a cursurilor de formare profesională și a candidaţilor și permite tipărirea contractelor de formare profesională, a certificatelor de calificare sau absolvire şi a anexelor necesare în procesul de evaluare.

LogoInfocertificate

Descriere

InfoCertificateBOX

Completarea automată a diplomelor şi a suplimentelor se realizează automat, fiind posibilă listarea mai multor diplome o dată. Formatul diplomei se alege uşor din secţiunea de parametri a aplicaţiei, astfel că schimbarea formatului unei diplome poate fi uşor gestionată.

Registrele de evidenţă şi eliberare a certificatelor se pot exporta în Excel şi lista în format A4, nemaifiind necesară utilizarea registrelor standard. La introducerea candidaţilor numerele matricole şi numerele de ordine pot fi generate automat usurând astfel gestionarea lor. Registrele de evidenţă pot fi gestionate pe ani calendaristici, arhivarea lor realizându-se automat.

Contractele de formare profesională sunt generate automat, se utilizează ca model de pornire standardul acceptat de Autoritatea Naţională pentru Calificări(ANC). Există posibilitatea întocmirii contractelor de formare profesională unde beneficiarul este reprezentat de o persoană juridică.

Unul din avantajele aplicaţiei este acela că permite adaptarea şi personalizarea situaţiilor emise în funcţie de necesităţile utilizatorului. Rapoartele sunt generate utilizând aplicaţiile Microsoft Word şi Microsoft Excel. Acest lucru permite utilizatorului să le modifice şi adapteze în funcţie de cerinţe. Un alt avantaj îl constituie şi posibilitatea de creare a noi situaţii utilizând ca şablon unul din documentele existente.

Pe lângă situaţiile cerute de ANC există posibilitatea de a emite situaţii cerute de alte instituţii (atestate, centralizatoare, liste, etc.). În secţiunea de câmpuri suplimentare putem adăuga atribute noi ce permit apoi completarea cu valori în secţiunea de introducere a candidaţilor.

Facilități

  • Gestionarea programelor de formare profesională.
  • Gestionarea candidaţilor înscrişi la programele de formare profesională, a contractelor de formare profesională şi a certificatelor eliberate.
  • Gestionarea contractelor de formare profesională încheiate cu diverse firme.
  • Evidenţa încasărilor taxelor de şcolarizare.
  • Gestionarea registrelor de evidenţă în format electronic (Registrul Matricol, Registrul de Certificate, Registrul de Contracte şi Registrul de Eliberare Certificate).
  • Tipărirea automată pe formulare tipizate a contractelor de formare profesională, a certificatelor de calificare sau absolvire şi a suplimentului descriptiv.
  • Crearea, personalizarea şi listarea pe formulare tipizate a diferitelor atestate precum şi a situaţiilor necesare privind eliberare acestora.
  • Emiterea unor documente necesare pentru desfăşurarea activităţii de formare profesională (cataloage, liste de prezentă, foi de notare, etc).
  • Crearea documentelor noi şi personalizarea lor utilizând Microsoft Word şi Excel.
  • Aplicaţia poate fi instalată pe mai multe calculatoare, oferind acces simultan mai multor utilizatori la baza de date.
  • Actualizarea aplicatiei foarte uşor şi repede prin descarcarea de pe site a fisierului de actualizare.
  • Usor de personalizat pentru nevoile dumneavoastră.
  • Documentele sunt exportate în Word şi Excel de unde aveţi posibilitatea de modificare.
  • Sabloanele sunt uşor de creat şi vă permit generarea de noi documente şi rapoarte.
 
Facebook Image
Autentificare

Autentificare

Username
Parola *
Tine-mă minte